БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1500 ГРН

Соджу - корейська горілка (історія, приготування, правила етикету)

Соджу - корейська горілка (історія, приготування, правила етикету)

Починаючи розмову про культуру вживання спиртних напоїв у Кореї, треба передусім сказати, що корейці багато п'ють. Мабуть, навіть багато вони п'ють. Наводиться статистика: понад 3 мільярди пляшок соджу (soju) на рік. Це виходить на кожного корейця, включаючи жінок старих та дітей - пляшка на тиждень.

Багато в чому це пов'язано з тим, що тут спільна випивка після роботи вважається найкращим способом згуртування колективу. Після служби всі йдуть до бару або ресторану на teambuilding і випивають за приємною бесідою. При цьому начальник, як правило, п'є найбільше, адже для створення добрих стосунків потрібно випити з кожним із підлеглих. Дуже люблять потім поспівати разом під караоке. Нарешті, пізно ввечері чи вночі всі розходяться додому, щоб, вже за кілька годин, з'їсти "похмелковий" супчик і розпочати роботу. І так не один раз на тиждень.

Історія

Вперше соджу з'явилося близько 1300 під час монгольських завоювань. Монголи принесли з собою технологію дистиляції, яку, у свою чергу, перейняли від персів під час походів до Центральної Азії.

З 1965 по 1991, як міру зменшення витрат рису, уряд Південної Кореї заборонив традиційний метод перегонки соджу з чистого зерна. Соджу стали робити шляхом розведення етилового спирту та додавання ароматизаторів. Значна частина марок соджу, вироблених нині, роблять саме у такий спосіб. Південнокорейська держава регулює відсоток виробленого шляхом розведення соджу лише на рівні трохи більше 35 % від загальної кількості.

В даний час соджу - головний алкогольний напій як у Південній, так і в Північній Кореї. У Південній Кореї 2004 року було спожито понад 3 мільярди пляшок соджу. Крім того, один із брендів соджу – південнокорейський Jinro, є лідером серед алкогольних брендів у світі за обсягами продажів. У 2008 році було продано 75,99 мільйона кейсів цього напою. Понад 90% продукції Jinro продається у Південній Кореї.

Приготування

Чисте соджу

Основною сировиною при виробництві соджу є солодка картопля та зернові культури — рис та пшениця. Технологічний цикл виробництва соджу включає кілька етапів: на першому етапі сировину розмелюють і віджимають, на другому етапі готується брага — розмелена і віджата сировина зберігається в спеціальних судинах, де поступово накопичує етиловий спирт. Третій етап – це безпосередньо перегонка браги у готовий продукт.

Коктейлі

Соджу рідко додають до коктейлів, проте останнім часом це стало поширеною практикою. Розбавляють соджу зазвичай спрайтом, тоніком або сиропом. Різні смакові добавки та ароматизатори додають смаку соджу лимонний, динний, кавуновий відтінки. Серед чоловіків популярний напій поктанджу — він є стопкою соджу, опущеною на дно кухля з пивом. П'ється залпом. Більш міцний аналог - сусо поктанджу - у великий келих соджу ставиться невелика чарка з пивом.

Етикет

Соджу розливається у невеликі скляні чарки. Звичайною закускою є страви з м'яса чи риби.

Наливати соджу прийнято двома руками. Наливати напій собі — поганий тон.

Пити соджу прийнято невеликими ковтками, осушуючи склянку кілька разів.

Склянку ніколи не п'ють до дна - коли в склянці залишається трохи напою, він наповнюється знову.

Молодші корейці не п'ють соджу перед старшими. Сидячи за столом, слід відвернутися і лише після цього прикластися до склянки. Інша поведінка є ознакою неповаги.

Рейтинг алкогольних брендів

За даними британського журналу Drinks International, корейська соджу стала найпопулярнішим алкогольним напоєм у світі. Журнал щорічно складає рейтинг алкогольних брендів, чиї обсяги продажів перевищують 1 млн 9 літрових кейсів. За минулий рік до елітного «Клубу мілінерів» прийняли 162 бренди з різних країн світу.

Десятка найпопулярніших алкогольних напоїв у світі така:

  1. Соджу Jinro (Jinro Limited) – 63.98 млн кейсів
  2. Горілка Smirnoff (Diageo) – 24.00 млн кейсів
  3. Соджу Lotte Liquor BG (Lotte Liquor) – 21.10 млн кейсів
  4. Кашаса Pirassununga 51 (Companhia Muller de Bebidas) – 19.50 млн кейсів
  5. Ром Bacardi (Bacardi) – 18.60 млн кейсів
  6. Філіппінський ром Tanduay (Tanduay Distillers) – 16.92 млн кейсів
  7. Індійський віскі Bagpiper (United Spirits) – 16.26 млн кейсів
  8. Шотландський віскі Johnnie Walker (Diageo) – 14.50 млн кейсів
  9. Індійський віскі McDowell`s №1 (United Spirits) – 13.52 млн кейсів
  10. Індійський віскі Officer`s Choice (Allied Blenders&Distillers) – 12.00 млн кейсів


Соджу дуже популярний у всьому світі, не кажучи вже про саму Корею, де щороку продається понад 75 мільйонів ящиків. І за такої популярності цей напій все ж таки не є досить відомим і впізнаваним в інших країнах, крім Кореї. А даремно. А його справді варто спробувати хоч раз у житті. Він дуже схожий за запахом та консистенцією на горілку і підійде тим, хто її любить, але хотів би чогось новенького.

У нас в магазині купити Корейську горілку Соджу дуже просто! Оформити замовлення можна за телефоном +38 063 660 03 00 або Viber.